пятница, 14 сентября 2012 г.

Портфоліо проекту

Назва проекту:    Рух - це життя

Назва навчальної теми:    «Звички і здоров’я»
Основний та другорядні навчальні предмети:   "Основи здоровя" , "Фізична культура"

Вік учнів, клас:  6 клас 10-11 років
Стислий опис проекту: Під час проведення проекту учні  проводять анкетування серед населення. Аналізують результати та роблять висновки відносно здорового способу життя. Результати представляють у вигляді презентації з діаграмами та графіками.
ПЛАН

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ
Учні повинні удосконалити  навички здорового способу життя, зрозуміти цінність здоров’я і ціну нездоров’я.
•        Розвиток, впровадження та донесення нових ідей до інших
•        Відкритість до та сприяння  новим та різноманітним перспективам
•        Визначення та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє приймати кращі рішення
•        Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання 
•        Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
•        Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
•        Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
•        Базове розуміння етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
•        Розуміння принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
•        З’ясування способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та поведінку.
Пристосування (адаптація) до різних ролей та рівнів відповідальності
•        Використання міжособистісних навичок та навичок вирішення проблем для впливу на інших та ведення їх до мети
•        Демонстрація старанності та позитивної робочої етики (наприклад, пунктуальність та надійність)
•        Визначення навчальних завдань, виділення головних завдань та здійснення їх без зовнішнього стороннього нагляду
•        Ефективне використання часу та розподіл робочого навантаження
•        Бажання і здатність навчатися протягом всього життя

ОПИС ОЦІНЮВАННЯ

До початку проекту
(за кілька місяців до нього) в консультаціях з учителями української мови та інформатики проводиться оцінювання готовності учнів до виконання проекту (рівень володіння навичками роботи з комп’ютером, пошуку інформації в мережі Інтернет, роботи з мережевими ресурсами, тощо), складається графік оцінювання.
На початку роботи над проектом відбувається:
Перегляд презентації вчителя з її наступним обговоренням
Вхідне тестування за інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань по темі проекту;
Робота з таблицями «ЗХД», де учні оцінюють власні знання з предмету дослідження;
Ознайомлення з дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи розміщені на інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах, ознайомлення з буклетом до проекту.
Впродовж роботи над проектом:
Вчитель проводить консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
Вчитель пропонує бажаючим учням здійснювати рефлексію під час своєї роботи, наприклад, вести блог-щоденник своєї проектної роботи (допомога учням у проведенні рефлексії)
Вчитель пропонує учням документи, які допоможуть їм у їхній роботі, наприклад, допомогу у плануванні проекту;
Учні систематично проводять самооцінку своєї роботи, користуючись відповідними контрольними списками чи формами для оцінювання;
Учні оцінюють свій вклад у групову роботу та своє вміння співпрацювати у групі, користуючись відповідною формою оцінювання співробітництва
Наприкінці роботи над проектом:
Учні демонструють виконані роботи (презентації, веб-сторінки, блоги), після чого відбувається їх само оцінювання, оцінювання вчителем та іншими групами (згідно критеріїв оцінювання)
В процесі роботи з таблицями «ЗХД» відбувається самооцінка учнями власних навчальних потреб, набутих знань та вмінь

ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ

На початку проекту вчитель пропонує переглянути презентацію та заповнити таблицю З-Д-Х
Клас розподіляэться на 2 групи:  І група учнів, які проводять опитування  ІІ група учні, які опрацьовують результати  анкетувань.
Учні першої групи проводять опитування  серед населення, вносять відповіду до бланку анкети та об’єднують їх по групах. 
Учні ІІ групи вносять результати опитувань до електронних таблиць, будують діаграми та графіки  представлення результатів опитування, створюють презентації, розміщують результати в Інтернеті  Роблять висновки щодо доцільності здорового способу життя.


Відомості про автора:
Прізвище та ім'я:                Янжула Валентина Миколаївна
Фах, навчальний предмет: вчитель інформатики та математики
Навчальний заклад:          Шелестівського НВК
Район:                               Коломацького району
Область:                           Харківської області
Контактні дані:                  yovn75@gmail.com

ВІДОМОСТІ ПРО ТРЕНІНГ
Дата проведення тренінгу : 10.09.12-14.09.12р.
Місце проведення тренінгу: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»  вул.Пушкінська 24
Тренери:                              Василенко Юлія Миколаївна

1 комментарий:

  1. Актуальність теми проекту,рівень створення проекту та введення вчителем в викладанні ІКТ ,свідчить про високий професоналізм вчителя !

    ОтветитьУдалить